Diğer tüm milletler gibi biz de paraya ve para sahiplerine tapıyoruz. Para sahibi deyince aristokrasiyi kastediyorum. İlla ki bizde de bir tane olmalıdır. Gazetelerde zenginlerin hayatlarını okumaya bayılıyoruz. Gazete sahipleri de bunu bildikleri için iştahımız kesilmesin diye bizi bol bol besliyorlar.