jdjsjsj

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyin bütün ağaçların hayvanların insanların içinde mana denen bir şey vardı.
Hayat çoğu zaman böyledir. Bir şeyi birini bir duyguyu bir bilgiyi öyle uzun zaman beklersiniz ki karşınıza çıktığı anda apışıp kalırsınız. Boşluk boşluk olmaya o kadar alışır ki kendi kendine kapanmayi beceremez .
Seni hayata bağlayan biri yokken yaşamanın ne anlamı var ?
En ağır acılarla bile birkaç yıl içinde baş edilebilir . Üstesinden gelemeseler bile birlikte yaşamayı öğrenirler.