jdjsjsj

Orada Biraz daha kalsam bütün insanlıktan nefret edecektim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamadığımız onca hayatı düşünmek insanı delirtebilir
Hayat çok garip dedi Nora her şeyi bir arada yaşamamız dümdüz bir çizgide ama resmin tamamı bu değil Çünkü hayat yalnızca yaptıklarımızla değil yapmadıklarımızdan da oluşur ve yaşadığımız her an bir çeşit dönemeçtir
Özgürlüğün temelinde itaatsizlik yatar itaat edenlerden ancak köle olur