"İstediğin şeye sadık kalmak cesaret ister. Özellikle de seni destekleyen kimse olmadığında. " yalnız hissettiğinde, diye ekledim kendi içimden. Mücadele ettiğin o yalnızlık peşini bırakmadığında. "Yaptığını takdir ettim. Artı bir puan."
Hikâyeler bana unutturmuştu da. Uzun günleri, zor anları, hayal kırıklıklarının peşimde gölge gibi doşaşan adımlarını. Hikayeler benim için birer kaçış kapısıydı ve bu kapılar dünyanın yükü üzerime çöktüğünde nefes alabileceğim sığınaklara açılıyorlardı.