bir deyim vardı. "Bir musibet bin nasihatten iyidir " bu deyimin geçerli olduğu zamanlar konuşmak mantıklıydı. şuan bin musibetten tek ders alınmazken neden konuşuyorumki .. siz ülke yönetiminden memnunsunuz biz değiliz. ya biz körüz yada siz ulkenin görünmeyen gizli bir cennetinde yaşıyorsunuz.