Ve de aşık değilken çok huzurlu ve neşeli oluyorum, öyle değil mi? Aşk, kıskançlığı, sahip olmayı, merak etmeyi, sürekli ilgilenmeyi ve ilgilenilmek istemeyi içeriyor. Bu da dırdırı ve hesap sormayı başlatıyor. Ve sonra tabii, her şey bozuluyor...
Eğer evlendikten sonra eve kapansaydık, başka erkekleri hiç görmeseydik kocalarımızı belki de hep beğeniyor olacaktık.
- Evet, onlar da o yüzden zaten kadınları eve kapatmak istiyorlar ve kapatıyorlar da.
Hem Allah aşkına bir başka erkekten hoşlanmak suç mu? Yeryüzündeki hoşlanılacak tek erkek kocalarımız mı? Doğanın kuralına aykırı yahu bu. Sadakat diye bir şey uydurmuşlar, ömür boyu insanları bir tek kişiye mahkum ediyorlar, bari hoşlanmayı özgür bıraksınlar ayıp be.