Ayşin

Ayşin
@ulku_aysn
'Seviyorum seni, herkesten farklı. Her şeyden çok.. ️'S️
Umutsuz değiliz de, halimiz kalmamış gibi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kahve soğumuş, zaman geçmiş. Ben aynı şarkıda kalmışım.”🥀
“Solvitur ambulando “ ‘Yürüyerek çözülür’ Günaydın:)
Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı #cemalsüreyya
Nazım Hikmet’in de dediği gibi; “Geri gelmesi mümkün olmayan hatırlanmamalı.”#iyigeceler