Ömür

Niye bu kadar geç tanıştık diye sorgularken , tanıdığına pişman olmak...
Reklam
Çok şey beklemeyin hayattan.Hayat kısa,hayaller ağır ve insanlar nankördür.
Sonra kendime dedim ki
Belki de o hep öyleydi sen farklı baktığın için göremedin...
Herkes herkese kıyardida sen bana kıyamazsın sanırdım Sandığımla sınandım.