Ömür

Bir insan hiç yaşamaktan yorulur mu? Ben yoruldum nefes almaktan bile..
Reklam
En büyük hayalimdi denize bakan bankta, başımı omuzuna koyup manzarayı izlemek...
Bir silgi gibi tükendim ben.Hep yanlışları silmeye çalıştım ,fakat mürekkeple yazmışlar bilemedim.
Kafamda roman yazıyorken, ağzımdan bir cümle çıkmıyor.
Öyle güzel bakışları vardı ki sadece beni görüyor zannetmiştim.
Reklam