nazlı uygun

GeI seninIe bir daha ağIayaIım; yaşanmışIara, yaşanmamışIara, bir de hiç yaşanamayacakIara -Oğuz Atay-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı adamlar, incitmeden sevemezdi.. Kırardı, dökerdi, yangınlar bırakırdı arkalarında. Bazı adamlarsa, tüm geçmişi unutturur, Parmak uçlarından öperdi.. -Cemal Süreya-
İnsanların kötü olduğunu görmek , beni hiç şaşırtmıyor. Ama bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce hayretler içinde kalıyorum. -Goethe-
Oturur bir gece yarısı, bir adamın bir kadına yazdığı şiir olursun.. O şiir öyle güzel olmuştur, içinde ruh bulursun.. Ahh, o adamlar iyi ki aşık olmuşlar.! Ahh, o kadınlar aşka ne çok yakışmışlar..! -Cemal Süreya-
Kuşlar uçtuğunu bilirler mi? Yoksa sadece uçarlar mı? Ya ağaç? Yeşil olduğunu düşünür mü? Yoksa sadece yeşil midir? Peki, insan, insan olduğunun farkında mıdır? -Eddi Anter-