E.A

E.A
@uykusuzzgeceller
𝟢𝟨.𝟣𝟪.𝟤𝟥 zaqa.net/Aswiium
@uykusuzzgeceller·
·
sabitlendi
Мы умираем не тогда, когда перестаём дышать, а тогда, когда перестаём мечтать. Nefes almayı bıraktığımızda değil, hayal kurmayı bıraktığımızda ölürüz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerin bilinmez bir diyar gibi.
Bir gün ölürsem, Kimse gelip mezarımın başında ağlamasın. Çok severdik demesin, çünkü sevemediniz. Çoğu gece öldüm ben ama Hiç biriniz görmediniz.
Uyandırma beni paşam, eğer yanında olmayacaksam.
“Yalan olsa arar mıydım? Kurta kuşa sorar mıydım? Elazığ’da gecelerde sarhoş berdoş içip içip ağlar mıydım? Yalan mı sevdiğim Yalan mı iki gözüm?”