Elif Aytac

Elif Aytac
@uzunboy
Allah her kezin orucunu namazını kabul etsin gönlünde ne varsa kabul etsin bu hayırlı ramazan ayında :-)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fuzuliye sormuşlar" sevmek mi daha güzel sevilmek mi,? Sevmek demiş çünkü sevildiginden hiç bir zaman emin olamazsın...
Cümleten günaydın
Herkeze şimdiden hayirli huzurlu bereketli ramazanlar...