spoilersız
"Lovelu olmayıp okurken en zevk aldığım kitap" rütbesinin sahibi oldu kdmdo. Bölümleri kısa kısaydı temposu hızlıydı. Haldır huldur bir sonrakine geçip durdum, başından kalkamadım. Yazım tarzı, olay örgüsü, çok iyiydi. Başlarken bu kadar sarmasını beklemiyordum. Diyaloglar azdı (Millie'nin baştaki diyaloglarının çoğu "çok üzgünüm" dü :D) ama bu onu hem hızlı hem de kolay okunabilen bi kitap yapan şeydi ben de dert etmedim kdmdk. Kitabın, üç bölüme - iki ana karakterin bakış açısına ayırmasına ve yavaş yavaş açığa çıkan sırları bu iki karakterin gözünden öğrenmemize bayıldım. Yazarın hikayeyi yönlendirme şeklini, gerilimli ama çok da yoğun olmayan bi şekilde ilerletmesini sevdim. Bazı karakterlerin ettiğini bulması içimin dışımın yağlarını eritti. Türü sevmeyene bile türü sevdirteceğini ve girilen reading slumplara şifa olacağını düşünüyorum dkskd. Beni içine çekti, bi solukta okudum ve soluksuz kaldım. sayfa çevirme garantili bi okuma isteyenlere öneriyorum mis gibiydi.