Gülseri Erdoğan

Gülseri Erdoğan
@vamprella
İzmir
Güzelbahçe, 29 Kasım
85 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Bana kötü diyecek kadar, iyi değilsiniz.
Reklam
Sırf hayat'a gıcıklık olsun diye, yaşıyorum.
Bazılarına verdiğim rahatsızlıktan dolayı, çok memnunum.
Kalbin, bedenine göre büyük. Duygularının içine sığmamasının nedeni bu...
Bence, bir kız kendine değer verdiğinde ve kendini sevdiğinde güzeldir.
Reklam