Gülseri Erdoğan

Gülseri Erdoğan
@vamprella
İzmir
Güzelbahçe, 29 Kasım
85 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Siz kimsiniz ki beni yargılıyorsunuz? Bu benim an'ım. Ne yaptığımın bir önemi yok çünkü ben en iyisiyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asla gitmeyeceğine söz vermiştin. Ne oldu, sikini mi kestiler?
Bu hayattaki en kötü şeyin yalnız olmak olduğunu düşünürdüm. Hayır, değil. Hayattaki en kötü şey seni yalnız hissettiren insanlar arasında olmaktır.
Sessizliğim en büyük çığlığım.
Asla arkana bakma. Cindrella ayakkabısını almak için dönseydi, prenses olamazdı. 👸👠💎