Geçen yıl yaklaşık bir ay kadar suyumuz yoktu işletmeyi aradığımızda 'sizin bulunduğunuz alana kadar çıkacak su pompalanmıyor' gibi bir cevap almıştık ve burası nüfusu yüksek bir mahalle!. bu yıl yağışların da azlığı dolayısıyla suları arabalarınızı banyo yaptırarak tüketmeyin.