Vedat Oner

Vedat Oner
@vedatoner65
Beşiktaş 65 Van
Ogrenci
Lise
Van
23 Haziran
24 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı
Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İpini koparıp ta yanımdan ayrılan köpeği tekrar kapıma bağlamam.......
Ayarı yok bazı acıların… Gece de ağrıyor, gündüz de. Yazın da sızlıyor, kışın da.
Sadece bedenleri sekileri görüntüleri sevenlere ne yazık ölüm her şeyi yok edecek. ruhları sevmeyi deneyin...
Düşlerim vardı görmekten korktuğum, hislerim vardı söylemekten korktuğum, şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum, şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum