Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-"Kendin ol. Kendin gibi davran."
-"Biliyor musunuz, " dedi Albert, "ben bu deyişi hep merak etmişimdir. Ama internette asla bir cevap bulamadım."
-"O ne demek ?" diye sordum.
-" 'Kendin ol'.Her yerde karşımıza çıkıyor."
-"Yani ?" diye sordu Keisha
-"Yani , ya kim olduğumuzu bilmiyorsak ?"
"Yalnız olmak bir durumun ifadesidir. Etrafınızda hiç kimse olmaz, sadece siz varsınızdır... Bu iyi de olabilir kötü de."
"Ama yalnızlık çekmek asla bir tercih değildir.Etrafınızda olan veya olmayan kişilerle ilgili bir durum değildir bu. Tek başınızayken de yalnızlık çekebilirsiniz ama en kötü yalnızlık, bir oda dolusu insanın içinde hissettiğinizdir:Kalabalığın ortasında tek başınaymışsınız hissi yani. "