vefaefebulut

vefaefebulut
@vefaefeblt
Öğrenci
Ortaokul
Ankara
29 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
"Zeze, sen ağlıyorsun..." "Birazdan geçer. Ne de olsa ben senin gibi kral değilim. Yaramazın tekiyim. Kötü, hem de çok kötü bir çocuğum... o kadar."
Sayfa 45·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

vefaefebulut

, bir kitap okudu
10/10
·184 syf.·
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2019 19. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma

vefaefebulut

, bir kitap okudu
Puan vermedi·260 syf.·
3 günde okudu
·
2019 18. kitabı
Lynda Mullaly Hunt
9/10 · 266 okunma
-"Kendin ol. Kendin gibi davran." -"Biliyor musunuz, " dedi Albert, "ben bu deyişi hep merak etmişimdir. Ama internette asla bir cevap bulamadım." -"O ne demek ?" diye sordum. -" 'Kendin ol'.Her yerde karşımıza çıkıyor." -"Yani ?" diye sordu Keisha -"Yani , ya kim olduğumuzu bilmiyorsak ?"
Sayfa 161·Kitabı okudu
"Yalnız olmak bir durumun ifadesidir. Etrafınızda hiç kimse olmaz, sadece siz varsınızdır... Bu iyi de olabilir kötü de." "Ama yalnızlık çekmek asla bir tercih değildir.Etrafınızda olan veya olmayan kişilerle ilgili bir durum değildir bu. Tek başınızayken de yalnızlık çekebilirsiniz ama en kötü yalnızlık, bir oda dolusu insanın içinde hissettiğinizdir:Kalabalığın ortasında tek başınaymışsınız hissi yani. "
Sayfa 113·Kitabı okudu