x

anne. lütfen elinden gelsin ve beni doğurmamış ol. mutlu ol.
@vegas·
·
sabitlendi
sevgilim yaşamıyor ama ellerimi de asla bırakmıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hiç bir sey her zaman kalmaz. mesela dostlar!!!
hüzün hep yüzündür. öperim.
statik.
onu çok özlüyorum. bir ölü özlenir miymiş eti bile çürümüş bir kuru kemik özlenir miymiş yıllar geçmiş hala mı özlenirmiş?
statik.