Merhaba! Buradayım çünkü sizlere kendimi ve yaşadığım evreni anlatmak istiyorum. Çoğunlukla mutlu, genellikle umutlu ama bazen depresif olabiliyorum. Bolca hata yapıp, bocalayabiliyorum. Sadece bir kaç yıldır yeryüzünde dolaşıyorum, yani hâla öğreniyorum :)