yeryüzündeki tüm tiyatroları okumaya yemin etmiş gibi davrandığım bir alışveriş yaptım (17 tanecik)
yaz boyu tiyatro okuması akacak gibi görünüyor.
çk mtlym çk :')
not: artık kitap almıyorum dediğimde inanmamıştık zaten :d
not2: hem alıyorum hem okuyorum o yüzden hiç almamışım gibi bile sayabiliriz (girl math)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitaplığımı düzenlerken yüzüklerin efendisi ile bakıştık ve biri beni zorlamasa okuyabileceğime dair bi inanç taşımadığımı fark ettim.
15:16 aydınlanması.