VİCTORİE

VİCTORİE
@victoriee
HESAP AKTİF DEĞİLDİR, ÇIKIŞ YAPILDI. İnan bana inanmam ben aşka bunu not et.
Birileri beni sevmek zorunda değil. Birileri yaptığım her şeyi onaylamak zorunda da değil. Yanlış insan olmadığım sürece kimsenin doğrusuna da ihtiyacım yok. Kafamı yastığa koyduğumda, eğer bir cevabım varsa, vicdanım rahatsa kimseye bir şey anlatmaya, kanıtlamaya ihtiyacım yok.
Reklam
Karşılık beklediğimden değil ama ona dair her şeyi en ince detayına kadar düşündüğüm birinin bana yaptığı düşüncesizliği sindiremiyorum
Biraz cesur olun da karşıma geçip ne hissettiğinizi ne isteyip istemediğinizi söyleyin. Beni yerle bir etse bile helal olsun der saygı duyarım.Sırf vicdanınız rahat dönüp gidebilmek için istemediğiniz bir şeyi yapıyor gibi, değer veriyormuş üzgünmüş gibi davranmayın, değilsiniz.
Şimdiye kadar neyden şüphe edip kimin davranışından ne sezdiysem bir kere bile yanıltmadı beni. ben kafamda kurmam, öngörürüm.
Senden nefret etmiyorum ama, bir gün benim elimde bi bardak su varken sen yanarsan; o suyu içerim.