VİCTORİE

VİCTORİE
@victoriee
HESAP AKTİF DEĞİLDİR, ÇIKIŞ YAPILDI. İnan bana inanmam ben aşka bunu not et.
Kimseyi kaybettiğimi düşünmüyorum herkes olması gerektiği yerde
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Var git yoluna.
İçine edilmiş anıların hatrı olmaz.
Yorulursam kendime yaslanırım teşekkürler
O hikaye yarım falan kalmadı, o hikaye o kadardı.