17.05.2022... Bundan tam 22 yıl önce, 17.05.2000 tarihinde bir destan yazdı GALATASARAY. Milyonlar seninle sevindi. Sen o gün bir imkansızı başardın. Bugün de ben başardım ve artık kabullendik :) Yaşa GALATASARAY. Sarı dediğim zaman kırmızı demeyen kimseyle işim olmayacak artık sana söz Sevgilim.
Galatasaray kazansan da, kazanmasan da her zaman beraberiz. Bu sevgi hiç bitmez! Galatasaray'ım kalbim sende açtı seni sevdim gönül verdim beraber doğduk beraber ölürüz. Cimbombom diyerek sana yüz koyduk, sarının yanına kırmızı koyduk, yıllardan beridir hep senin olduk, cimbombom sen bizim her şeyimizsin..
çocukluk aşkımsın
sen ilk göz ağrımsın
kimseyi, kimseyi sevmedim senin gibi
sevdanın uğruna terk ettim her şeyi
hayatın anlamı G A L A T A S A R A Y...
youtube.com/watch?v=ESE6M7Z...