Sen benim onyedi yaşımsın,
Deli çağımsın...
Sen benim ayakkabılarımın arkasına ilk basışımsın.
İlk cigaram, ilk ıslığım, ilk kızgınlığım, ilk aldanışımsın.
Sen benim ilk ütülü beyaz gömleğim,
İlk şiirim, ilk kavgam,
Yaşamı ilk fark edişimsin.
Budaya, “Senden hoşlanıyorum ile Seni seviyorum arasindaki fark nedir?” diye sorulmuş.
Buda şöyle cevap vermiş bu soruya: “Bir çiçekten hoşlanırsan onu koparırsın. Ama bir çiçegi seversen, onu her gün sularsın.
Bunu anlayan kişi yaşamı anlar..."