ÇEKİLİŞİMİZ SONA ERMİŞTİR. KATILAN HERKESE TEŞEKKÜRLER. KİTAP KAZANAN ARKADAŞLARLA KİTABI GÖNDERECEK OLAN KİŞİ EN KISA SÜREDE İLETİŞİME GEÇECEKTİR. HERKESİN EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK. NİSAN ÇEKİLİŞİMİZ DAHA GÜZEL ŞEYLERE VESİLE OLUR UMARIM :)))
Kitabın altındaki profil, kitabı kazanan şanslı kişiye aittir. Bu şekilde anlayabilirsiniz hangi
1. Wolf Hall – Hilary Mantel (2009)
2. Gilead – Marilynne Robinson (2004)
3. Secondhand Time – Svetlana Alexievich (2013)
4. Never Let Me Go – Kazuo Ishiguro (2005)
5. Austerlitz – WG Sebald (2001)
6. The Amber Spyglass – Philip Pullman (2000)
7. Between the World and Me – Ta-Nehisi Coates (2015)
8. Autumn – Ali Smith (2016)
9. Cloud Atlas
Küçük bir kasabanın okulunda okuyan Suwa Daisuke, gününü sürekli kızları tavlamakla geçirmektedir. Ama pas geçeceği sadece bir kız vardır, bir erkeğin dokunmasıyla bile çığlık atan Aikawa Hinako. Bir gün kızlarla dolaşırken bir kilisenin önüne gelirler. Daisuke, kiliseye gireceğini söyler fakat kızlar korkup kaçtığından tek başına girer. Kiliseye girdikten sonra sesler duyar ve korktuğundan bir kabine saklanır. Kilisede, Aikawa vardır. Aikawa, kabinin içindeki Daisuke’yi rahip sanarak ona başından geçenleri anlatmaya başlar.
Himmm hepinize merhaba okur-san'lar. (Japonlar isimlerin sonuna san ekliyorlar da sizce de çok tatlı olmuyor mu? Konuşmaya resmiyet katmak için söyleniyormuş lakin bana tam aksine okurken daha samimi ve içten geldi neden bilmiyorum :D) İlk manga (japon çizgi romanı) deneyimim Death Note olmuştu (bir arkadaşım sayesinde başlamış) ve inanılmaz
Yaşamak şu anlama gelir: inanmak ve ümit etmek - yalan söylemek ve kendine yalan söylemek. Şimdiye kadar yaratılmış, gerçeğe en yakın insan sureti, en ermiş bilgede bile bulunan Üzgün Çehreli Şövalye olarak kalır.