Evet sanırım paranoya oldum
Haklısın.
Nasıl olmayabilirim ki
Tüm evren anlaşmış
Sabırla bekleyip
Dilediklerimin olmaması için.
Düşünmekten delirmediğim
İçin şanslıyım sanırım
Her şeyi sorgulamaktayım
İnancımı bile
Ama şanslıyım işte
Ben artık
Ne bu kadar düşünmek istiyorum
Ne de acaba demek istiyorum.
Ben dışında herkes
Aklıselim ,sakin,
Her şey kuralına göre
Sisteme göre
Çıkarlara göre...
Eray.D