Eray.D

Evet sanırım paranoya oldum Haklısın. Nasıl olmayabilirim ki Tüm evren anlaşmış Sabırla bekleyip Dilediklerimin olmaması için. Düşünmekten delirmediğim İçin şanslıyım sanırım Her şeyi sorgulamaktayım İnancımı bile Ama şanslıyım işte Ben artık Ne bu kadar düşünmek istiyorum Ne de acaba demek istiyorum. Ben dışında herkes Aklıselim ,sakin, Her şey kuralına göre Sisteme göre Çıkarlara göre... Eray.D
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acıya bağışıklık diye bir şey duymuştum Ne kadar ağlarsan Ne kadar üzülürsen Vücut, kalp , ruh buna alışır Hiçbir üzüntü seni yıkamaz olurmuş. Peki ben neden bir gün bir yerde Kalacakmış Ve kalkmaya dermanı olmayacak gibi hissediyorum? Daha bağışıklığa çok mu ? Eyvah... Eray.D
1000Kitap
Ağlamanın rahatlatması Sakinleştirmesi neredesin... Eray.D
1000Kitap
Bazen kendini, düşüncelerini Tane tane anlatırsın ki Anlaşılmamak olanaksızdır. "Seni anlayamıyorum " Cümlesini görür. Dersin ki Ben böyle anlattıktan sonra Herkes anlardı Sen nasıl? Büyü bozuluyor mu ? Fazla kardan frekans mı etkileniyor? Sizi düşünmekten Merak etmekten Kaygı duymaktan Başka gayesi olmayan Bir adamı üzmeyin Yoksa beraber yenilirsiniz. Eray.D
1000Kitap
Hayal edebildiğiniz her şey gerçektir. Pablo Picasso
1000Kitap