Ahmed Arif, Leyla’sına seslenirken "Başın, gözün ağrımasın." diyor.
Sevmek tam da bu. Eskilerin dediği gibi: “Tek canı sağ olsun da; yel essin, kokusu gelsin.”
Yorulurda başını koyacak bir omuz ararsan ben hep buradayım. Olurda bir gün sendelemeye başlarsan hayat karşısında, elim her zaman sana uzanır, tutarım. Tutamazsam eğer seninle birlikte ben de düşerim.
@kimss