Umudunu yitirmek üzereyken hep bi mucize olsun ister insan. Kurduğu hayallerin tükenmesini istemez. Ümit etmeye devam eder. Çünkü onu ayakta tutan tek şey "ya olursa" ihtimalidir. Olmaması ihtimalini düşünmek istemez çünkü o hayaller için herşeyi vermiştir ve eğer olmazsa kendisi de olmaz insanın. Ama dedim ya çaresizce, hiçbirşey yapamasa da hayal kurmaya ve ümit etmeye devam eder. Zaten başka çaresi de yoktur çünkü başka hiçbirşeyi yoktur.