Kara Büyücü Üçlemesi'nin ilk iki kitabını okuduysanız ve beğenmediyseniz, bu kitabı okumakta da kararsızsanız bence hiç düşünmeden bunu da okuyun. İlk iki kitaptan daha heyecanlı, daha olaylı, kalpte ve akılda daha çok iz bırakacak bir kitaptı. Bu kadar seveceğimi hiç düşünmüyordum ama gerçekten çok sevdim. Aslında hayallerimizin üstünde gibi gelen çoğu şeyin gerçeklerimizle ne kadar bağlantılı olduğunu da gördüğüm bir kitaptı. Bazı şeylerin hiç değişmeyeceğini gördüm. Dünya içinde büyü bile olsa aynı zalimlikle, vicdansızlıkla ve intikam arzusuyla dolu. Herkes sahip olduğundan daha fazlası için dünyayı yok etmeyi göze alıyor. Ve bu gerçekleri büyünün verdiği o fantastik hisle okuyunca kitabı daha da sevdim. Umarım siz de seversiniz. İyi okumalar!