₂₆o III

₂₆o III
@weza26
Nasıl iş bilmem ki... Çat kapı biri düştü hergün. Buyur ettik 'Tanrı misafiridir' diye Yemedik yedirdik; Giymedik giydirdik. Yetemediğimiz an olmadı. Ömrümüzü yedirdik doysunlar diye.... Gençliğimizi giydirdik, güzelim ümitlerimizi giydirdik... N.Y GENÇOSMANOĞLU
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
00:00
Elimi tut tuttururlar, o kadarına izin verirler kahreden bir ayrılığın çılgınlığı değil bu bir isyanın kelepçeleşmiş resmidir parmaklarımız.. sen içerde ben dışarda. 1973
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim. Öyle bir tüketmek ki, sonucu yepyeni bir "ben"e ulaştırırdı beni, kederli dalgınlığımdan her döndüğümde... Bir ben ki tüm ilişkilerin perde arkasını görür de gülerdim sessizce yapay yakınlıklarına insanların. Kim kimi ne kadar anlayabilir Ömür hanım?
Bir güz düşünün ki Ömür hanım, ilkyazı olmamış, yazı yaşanmamış, böyle bir güzün hüznü hüzün müdür? Başlamanın bir anlamı varsa bitişi göze almak, bitişin bir anlamı varsa başlangıcı olmak değil midir? Yaşamı düz bir çizgide tutmak tükenmektir.
Rüya bu oturur konuşurmuşuz Sen ben ve Deniz.. bir de rüzgarın örttüğü gençliğimiz Sen ben ve Deniz. Sen ben ve Deniz...