₂₆o III

₂₆o III
@weza26
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
xwezîî îşev tu bihata....
İçimde su ile ateşin kavgası var ya yanarım ya sönerim.
Âh kadın Âhların yeryüzündeki en güzel başlangıcı. Yüzünde, sanki hiç yıkmamış bir bakış. Hiç duvarlarımı yıkmamışçasına, gülüyorsun şimdi. Adım, o güzel iki dudağının arasından hiç dökülmemiş gibi. Bakışların düşman bakışı, kalbinde depremler yaratmışım da haberim olmamış. Çocukmuşuz seninle de, büyüyünce yollarımız ayrılmış. Suçlu ben olmuşum. Seni solumdan etmiş, sağımı boş bırakmışım gibi bakıyorsun bana. Yerimi yadırgamış, yangınlar çıkarmışım da seni enkaz altında bırakmışım, yapma. Kadın; bana öyle suçluymuşum gibi bakma. Aynaya bakacak gücün olmadığından mıdır; bana bu bir duble rakı etkisi yaratan sert bakışların? Nedir bu öfkenin arkasında saklanan ruhumu cümlelerle ezme çabaların? Yapma. Sanki omzum başını kaldıracak gücü sağlamamış gibi bakma bana. Yorma beni, aslında hiç var olmamış sen ile. Şimdi gidiyorsun ya; Giderken kapıyı kapat kadın. kapat ki, kokun dışarı çıkmasın bu harabeden.