₂₆o III

₂₆o III
@weza26
düşen bir yaprağa bağladım hayatımı olsun artık diyorum ne olacaksa paralı asker miyim neyim ben ekleyip duruyorum sabahları akşama ve kendimi arıyorum meşgul çalıyor gerçi söylenmez böyle şeyler uluorta aşk diyor başka bir şey demiyor kalbim nasıl bir dostluk ki bu,hem kadim hem de mayhoş elma tadında.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
uğursuzluk saymak şirktir. uğursuzluk saymak şirktir. uğursuzluk saymak şirktir.
kişinin kalitesini kendisinin belirlemesi. (a tremendous justice)
(şimdi iyiyim) diyenlerin, sabahı zor ettiği geceleri unutmayacağını bilin!..