Kitabı okumadan önce kitaba dair editler görmüştüm. Yorumlardan ilişkilerinin daha erken başlayacağını ve yüzeysel olacağını anlamıştım. Bu da tekrar gösterdi ki, kitap yorumları bazen kitabı yanlış tanıtabiliyor
Kitap çok naifti demiyorum, karakterler arasında çekim hep vardı ve birbirlerine şaka yollu imalarda bulundular. Yine de her şeyden önce çok güzel bir bağ oluştu ve o bağı mahvetmemek için adam atmaktan çekindiler
Kitap beklediğimden daha güzeldi. Yetişkin içerik vardı haberiniz olsun