M

#303277028 aga durum fena
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dilerim ki mutlu ol sevgilim..
galatasarayliyim ama neden fenerliler bize irkcilik yapiyo anlamiykrum bazilariniz cok datlus insanlar ama sirf bi takimi tutmuyoruz rakibiz diye sakin yorume gelmeyin demeniz bence gercekten sacma bazi fanlar toksik olabiliyo ama "bazı" kelimesini kullanabilirdiniz butun Galatasaraylulara veya fenerlilere besiktaslilara vb bu ifade kulkanilmasi sacma ve kirici bazen de bazilari boyle diyip egosunu tatmin ediyo. lincleyin umrumda değil
gitmeyin la artik valla uzuluom
tahla cok hasta bugun okula asla gelemeyecek iyi gubler.. NE ALAKAZİ VAR CNM BEN TAHLANİN ANNESİYİM iyİ gubler..