galatasarayliyim ama neden fenerliler bize irkcilik yapiyo anlamiykrum bazilariniz cok datlus insanlar ama sirf bi takimi tutmuyoruz rakibiz diye sakin yorume gelmeyin demeniz bence gercekten sacma bazi fanlar toksik olabiliyo ama "bazı" kelimesini kullanabilirdiniz butun Galatasaraylulara veya fenerlilere besiktaslilara vb bu ifade kulkanilmasi sacma ve kirici bazen de bazilari boyle diyip egosunu tatmin ediyo. lincleyin umrumda değil