sick at heart

sick at heart
Her şeyi bir hevesle isteriz, elde edince gideriz.
Kırgınlık Yerini alışmaya Bırakır
sen beni dün kırarsan eğer ben o gün kırılır, ağlar, sızlar ya üzülürüm anladın mı? ama bil ki bugün geçti o kırgınlık. neden mi? beni dün kırdın dün üzüldüm dün sinirlendim dün hazmedemedim neden diyip diyip durdum.. anlayamadım seni.. sende açıklamadın, gerek görmedin o zaman böyle fosilize olsun buda. ama bilki bugün dün değil. bugün bugündür. bugün ben dünkü kırgınlıklarımı göz yaşımı sadece, "bilirim". ama üzülmem. insan acı gerçekleri öğrenince her zaman üzülmez şaşırır çünkü. benim kırgınlığım yerini şaşkınlığa bıraktı.. şaşkınım çünkü beni tanımamışsın ben kendi kendime kurup oynamışım. oysa sen daha bir ay önce hayatıma giren kişiler kadar tanıyormuşsun beni. ben bunu öğrendim ve buna şaşırdım! şaşırmak zamanla yerini alışmaya bırakır, sonra da alışkanlık haline dönüşür.. zamanla ben beni tanımayan ama benim değer verdiğim bir insanın hayatımda olduğuna da alışırım. ama ben beni fikirsiz etiketiyle ortada bırakmana biraz zor alışırım. ağır oldu o etiket zor kalkar.. izi kalır.. ben fedakarlık yaptıkça senden ilk feda edilen ben oldum ya kaptan.. buna ne demeli?.. nereden baksam sakal-bıyık olayı gibi. sessizim suskunum ama konuş derse de bildiklerimi dökerim ne kadar bilgiyi alacak kapasitesi var ise..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yaşıyorsun.. ama yoksun..
Business has no friends..
Sen değer verdikçe o seni değersiz yapıyor, sen önem verdikçe o seni önemsiz yapıyor. Nedendir bu doğal ol rahat ol bana, diye kurulan cümlelerden sonra gelen bu umursamazlık? Kırılmaz taş kalpli alınmaz üzülmez biriyim demedi o! Ince düşünmene gerek yok demedi! Odun olabilirsin, ekebilirsin, satabilirsin, önemsiz hissettirebilirsin, hiç gibi davranabilirsin demedi!!!