Sen değer verdikçe o seni değersiz yapıyor, sen önem verdikçe o seni önemsiz yapıyor.
Nedendir bu doğal ol rahat ol bana, diye kurulan cümlelerden sonra gelen bu umursamazlık? Kırılmaz taş kalpli alınmaz üzülmez biriyim demedi o! Ince düşünmene gerek yok demedi! Odun olabilirsin, ekebilirsin, satabilirsin, önemsiz hissettirebilirsin, hiç gibi davranabilirsin demedi!!!