dahlia

dahlia
@wishyoubackk
@1mfoivee on ig.
Almanya, 8 Şubat 2001
3 okur puanı
Mayıs 2025 tarihinde katıldı
Yanımdan geçip gidebilirsin çünkü beni unuttun, hatırlayıncaya kadar seni bekleyeceğim.
Müzik
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ne derlerse desinler, ben yine de seni sevmeyi seçeceğim. Çünkü, sen benim Dahlia'msın."
Müzik
neden seviyorsun onu? şuna bak, beni hep incitiyor.
Müzik
Beni düşürüyorsun ve ölmemi istiyorsun ama aslında beni o kadar iyi tanımıyorsun bile.
Müzik
"Her şeyi mahveden ondan nefret ettim, Ama bu hikayenin kötü adamı bendim."
Müzik