mehtap

mehtap
@withmehtap
Duha / 5
Öğrenci
fenerbahçe
13 Ekim
47 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
"Yoklama alıyorum, sessiz olun! Kaygı? Burda! Hüzün? Burda! Yalnızlık? Burda! Mutluluk?... Mutluluk?" #Cemalsüreyya 🖋️
Reklam
İnsan yalnız kaldığı zaman öyle şeyler düşünüyordu ki, aşk bunların yanında küçük bir yer tutuyordu. Sevdaya zaman yoktu. Oğuz Atay 🍃
"Kimin gönlüne çiçek ektiysem, bağrımın taşlandığını gördüm.."🍃
Ne diyordu Atilla İlhan: "Hadi sen git yağmur bastırmadan, ben sonra gelirim.. Hadi sen git, beni yalnız bırak. Bu akşam iyi değilim."
"Balkonda otururken, uzun süredir her şeyi değiştirmeye, iyileştirmeye ve elimde tutmaya çalışmaktan yorulduğumu fark ettim. Boşluğa uzun uzun baktıran bir yorgunluk bu. Artık ne olacaksa olsun, halledemedim çünkü."
Reklam