a.

a.
@wlktohEll
"Ölümün içi acır miydi ki? Bilemiyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okuduğum en iyilerden sanırım
10/10
·336 syf.··
2023 15. kitabı
Ve Sonunda İkisi de Ölür (!!SPOILER İÇERİR!!) Şu zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan. Konu ilk başlarda sakin ve yavaş ilerliyor hatta ben oldukça sıkılmıştım. Fakat ilerledikçe o kadar güzelleşiyor ki kitap inanamamıştım. Konu olarak Rufus ve Meteo adlı iki gencin son günlerinde birbirlerine olan aşkını anlatıyor. Ölüm habercileri denen yer o gün ölecek kişileri arayarak haber veriyor. Aslında olay kabaca bu şekilde. Fakat ayrıntıları, karakterlerin yaşadığı olaylar ve hisleri o kadar güzel ki insan kendi ile özdeşleştiriyor. Özellikle sonu çok duygusaldı benim için. Aşık olduğu adamın ölümünü izlemek... Yinede kesinlikle herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum. Mükemmeldi.
İnsan ve Duygular
Ve Sonunda İkisi de ÖlürAdam Silvera · Pegasus Yayınları · 20194,089 okunma