Yaşanan hiçbir anın iyi ya da kötü geriye dönüşü olmadığı bir imza sanki zaman. Soluduğumuz her şeyin sonradan silinip yok edilemeyişi, var olmanın başka bir kalıcılığı. Bizim onu sildik unuttuk dememiz aslında kendi dünyamızda oluşturduğumuz bir yanılsamanın ayırdığına varamayışımızdan başka bir şey değil belki.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tırnaklarının içlerindeki kirin, beynimin kıvrımlarındaki kir yanında nasıl da masum kaldığına tanık oldum birden. Kokum lağımdan beterdi ama kendi kokumu duyamayacak kadar kendime tıkalı olan burnum yalnızca onun kokusunu duyuyordu. insanın kendine kokması bunun ayırdına varması kadar dehşet verici bir şey var mıdır.