Zaten hep böyle olmaz mı? Biz ne zaman durup evrene, "Daha kötü ne olabilir ki?" diye sorsak, evren bize gülümser ve suratımıza sert bir tokat geçirmez mi?
Bir insanın her halini, her dönemini sevmeye hazır olmaktan daha kötü bir şey varsa o da sevmektir. Kendinize yapabileceğiniz en büyük kötülüklerden biri kesinlikle, sevdiğinizi size ne şekilde gelirse gelsin kabul etmektir.
Eğer iyi değilseniz, iyi olduğunuzu söylemeyin kimseye. Bir şeylerin üstünü yalanla kapatmak, o şeylerin iyileşmesine sebep olmuyormuş çünkü. Ben o an iyi değildim, o da o an iyi değildi. Geçmemişti, biz o an iyi değildik ve yalana karışmayı seçtik. Bizi darmadağın eden gecemizin üstünü yalanlarla kapatarak iyileşmek istedik ancak olmadı.