Son zamanlarda okuduğum en iyi sözlerden birine denk geldim;
"Aslanın ormanın kralı olduğunu bilmesi gücünü bilmesidir.
Ama suya girince timsaha kafa tutamayacağını bilmesi de haddini bilmesidir."
Her zaman güçlü olmak zorunda değiliz.
Ama nerede güçlü olduğumuzu, ne zaman durmamız gerektiğini bilmek zorundayız..