Bir söz okudum; Yanında olmak isteyen,bir yolunu bulup yanında oluyor; yüzünü güldürecek olan,bir yolunu bulup güldürüyor;sana değer veren,bir yolunu bulup bunu hissettiriyor.O yüzden olmayana çaba harcamaya gerek yok,isteyen,istediği zaman, istediği şeyi gayet güzel yapabiliyor.