Ortaokulda bir Türkçe öğretmenim vardı. Kendisi çok beyefendi ve naif birisiydi. O zamanlar 6. sınıftaydım. Bize Şeker Portakalı kitabını okutarak sınav yapmıştı ve ben çok beğenmiştim. Sonrasında Güneşi Uyandıralım kitabını aldım ve okumaya devam ettim ve öylece devam etti. Türkçe öğretmenime teşekkür ediyorum.