Her gün erdemi ve üzerinde hem kendimi hem başkalarını sınadığım daha bir çok sorunu tartışmanın, insan için en büyük mutluluk olduğunu, sınanmasız bir hayatın yaşamaya değer olmadığını söylersem bu durumda bana daha da az inanacaksınız. Söylediklerim doğrudur ama bunu size kabul ettirmek hiç de kolay değildir.
İnsanların korkularından dolayı en büyük kötülük saydıkları ölümün en büyük iyilik olmadığını kim söyleyebilir?
Bilmediğimiz bir şeyi bildiğimizi sanmak gerçekten utanılacak bir bilgisizlik değil midir?