yamurr

yamurr
@yamurdgl
Biz Türküz,tarihimize ve en yakın mazimize dayanarak "Türküz" der ve bundan haklı bir iftihar duyarız.
”İfade edemediğim bir eksiklik var içimde. Sanki her şey başka türlü olabilirdi.”
Oğuz Atay
Reklam
Katlanmak hergeçen gün daha da zorlaşıyor,iyi geceler.
Elimi kaldıracak gücüm yokken bu olanlarla başa çıkmaya çalışmam beni çok yoruyor.
Kafam allak bullak olmuş.
Bazen sadece olup biteni bir köşede oturup izlersin. Elinden hiçbirşey gelmez,bu da çok can yakar.