Çok severek okudum. Çok sürükledi. Kendimi hikaye kahramanlarından hissettim, duygulandığım güldüğüm öyle içten sahneler oldu ki hala aklımda..Sizi çok özledim Hare-Ateş vee best ship Derin-Sezgin (Ah Crystal Reed-Joseph Morgan)
NOT: Geçen sene kışın okudum ama tam tarihlerini hatırlamıyorum.