GECE BİTİK

GECE BİTİK
@yawru
16 YASINDAYIM yalan
olum ne konusucaz ne demek mal mısınız bebek nasıl yapıcaz dıye konusucak degılız yaaaaaaaaaaaaa
Reklam
8 ve 10 arsı yazıyorum herkese ıyı uyukular byyyyy
bu arada ben 14 yasımdayım tanısmak bazılarının gotune batıyor ve sıkımde degıller ısteyen yazar
canlar hergun saat 8ila 10 arasıo burdayım 1 yakısıklıyla yazısıyorum beklerım tanısmak ısteyenı kendınıze ıyı bakın
Sen yokken de atıyorsa kalbim Atmasın öyle dursun isterim
Reklam