1000Kitap Logosu
Kübra Oktay

Kübra Oktay

Yazar
BEĞEN
TAKİP ET
7.8
65 Kişi
144
Okunma
10
Beğeni
1.175
Gösterim
Kitabsever
Ben Masumum'u inceledi.
437 syf.
·
26 günde
·
Beğendi
·
8/10 puan
Spoiler ola bilir! Veee, yine bir kitapla arkadaşlığımın sonuna gelmiş bulunuyorum. Öncelikle, kitabı bana tavsiye eden ve pdf gönderen ♤☆Şəms☆♤ kardeşime teşekkür ederim. İyi ki, varsın, kızım. Aşk, intikam, nefret ve daha neler, neler. Hercai dizisini izleyenler bilir; Ahmet Ateş Mirzan bana dizinin baş röl erkeğini, Kayra Mirzan ise dizinin baş röl kızını hatırlattı. Kitap zevkliydi. Maalesef pdf sıkıntılı olduğu için zorluklarım oldu. Okunulması gereken kitaplardan. Alıntılarla bol kitap. Çünkü ortada aşk var. Aşk var da, alıntı olmaz mı?! Bir de en sevdiklerimden bırakayım buraya. #139317927 Keyifli okumalar dilerim.
Ben Masumum
7.6/10
· 101 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
16
456 syf.
·
7 günde
·
Beğendi
·
10/10 puan
Böyle mi aşık olucaktım???
Spoiler ola bilər... Bu kitab bize sevginin önünde hiçbirşeyin engel olmayacağını anlatıyo... Babası ve kız kardeşi Pelin tarafından zehirlenilen Ahmet Ateş Mirzan heryerde Pelini aramaktadır.Ve karşısına Kayra Candan çıkıyo,amma Pelin gibi,daha doğrusu Pelin Kayra gibi çıkıyo,evdeki herkes Kayraya düşman,Ateş sadece intikam peşinde... Kız kardeşi Pamuksa kaç yıldır uyuyor... Amma bir anda işler karışıyo Ahmet Ateş Mirzan aşık oluyo amma bu nasıl olur,düşmana aşık olmakmı olur,ahh nerden bilsinki,aşık olduğu kadın düşman diyil,nefesi,yaşam sebebi olucağı... Bu hikaye öyle bir güzelki bence herkes okumalı...
Ben Masumum
7.6/10
· 101 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
6
Kitaplardayaşar
Ben Masumum'u inceledi.
456 syf.
·
Puan vermedi
Merhabalarrrrr! Kitabı kapattığınızda kendinizi Kayra'nın yerine koyup tüm yaşananları göz önünde bulundururak olayları beyin süzgecinden geçiyorsunuz. Akıcı, sıkmayan, bazı yerlerinde bu kadar da olmaz dedirten şeylerle karşılaşsanızda vakit öldürmek için okunabilen bir kitap. Kurgu olduğunu kendime hep hatırlattığım için çok içime işlemedi ama olay akışı güzeldi. Ahmet Ateş Mirzan sana karşı ne hissedeceğimi bilmiyorum sanırım seni ben affedemedim bir kadın olarak. Kadın olmak çok zor bunu bir kere daha hissediyorsunuz. Aşk adı altında olsa bile rahatsız oldum. Çok bir şey istemiyoruz aslında bir kadın olarak canımız yanmadan yaşamak zor olmamalı. Huzurlu, mutlu, kadınlara, hayvanlara, canlılara zarar verilmeyen bir dünyaya. Kitaplarla kalın
Ben Masumum
7.6/10
· 101 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
3
Mavitoska
Ben Masumum'u inceledi.
%39 (182/456)
·
3/10 puan
Ben masumum (Bir Wattpad kitabı) Okumayacağım tarz ve konuda bir kitaptı. Yine de denedim. Üzgünüm ama vakit kaybı. Belki yeni ergenlik dönemine girenlere hitap edebilir. Fakat edebi tür okumaya alışmış biri kesinlikle okuyamaz diye düşünüyorum.
Ben Masumum
7.6/10
· 101 okunma
Okuyacaklarıma Ekle
16
Hüseyin Torlak
Ben Masumum'u inceledi.
456 syf.
·
2 günde
·
Beğendi
·
10/10 puan
Kitabı elime aldığımda ilk sayfalarda öfke doluydum. Bir karanlık vardı ve ben bunu kaldıramam diyordum ama içimde beni çeken bir şey vardı ve devam ettim yolculuğa. İyi ki ettim... öyle ki ben daha önce bi kitap okurken ağlamak istediğimi hatırlamıyorum. Karanlık başladı lakin hiç ummadığım gibi bitti
Ben Masumum
7.6/10
· 101 okunma
Okuyacaklarıma Ekle