• Sonra kendinle ve Yaradanla baş başa kalmak bedenine, ruhuna, kalbine, hayatına sahip olduğun, taşıdığın ve içinde var olduğun her şeye çok çok iyi geliyor. Zaten kimse öyle sandığımız gibi değil merak etmeyin. Hani siz üzülüyorsunuz diye "Ayy kıyamam" diyip kendini senin girdiğin hale sokmuyorlar. Ağlasan da kendine(Bak buraya dikkat et) üzülsen de kendine, ulan ne yaparsan yap hepsi kendine. Gözlerine nasıl hesap vereceğini düşün mesela. O kadar çok yordun ki onu affedecek mi seni? 1001 parçadan ibaret olmuş kalbini yara bandıyla mi birleştireceksin yoksa Japon yapıştırıcısı mı? "Sevgi" deme sakın! Onun, böyle dağılmış kalp bozukluklarına pekte bi faydası dokunmuyor. Ne biliyor musun demek istediğim, gerçekten bunu yaşayarak öğreneceksin ki "HAYATTA HER ŞEYİN FAZLASI ZARAR " ve inan bazıları gerçekten çok zarar. Sevgi, ilgi, sadakat, güven, inanç, Aşk, bağlılık, sahiplenme, koruma, kıskançlık... En çokta bunların fazlası çok zarar. İçin içini yiyor "Keşke iyi olabilsem onun beklediği şeyi yapabilsem " diye fakat seni durduran şey "Hissizlik"! Kalbin durmuş sanki. Beyninin bütün fonksiyonları "Ağla" diye çalışıyor. Bunun yanında yine sinir hücrelerin aktifliğe devam ediyor. Bedenin bi çıkmazın içinde, ruhun diri diri can çekişiyor! Bu "Yaşarken ölmek"!... Gözlerine çok yazık bu kadar ağrıyı sızıyı hak etmiyor. O biriktirdiğin sümüklü peçeteler senin acını hafifletmiyor, seni de hiçbir şeyden kurtarmıyor rahat ol. Böyle derde doktor da ilaçta şifa olmuyor. Bak hala yalnızsın ve kimse aslında seni düşünmekle uğraşmıyor. Ve itiraf et kalbin hepsinden daha da çok yanıyor. Ölme vaktinmiş gibi sanki Azrail canını söke söke alıyor. Can çekişiyorsun. Bu bir rüya değil. Gördüğün kabuslar sadece üzüntünün sebebiydi. Üzüntüden ölmüyorsun maalesef! Bu çok daha uzuunnn bir süreç. Ama biraz rahat bırakılmak istiyorsun. "Mutluluk değil önemli olan huzur" diyorsun. Doğru. Huzursuz olan bir hayatın sonu ya uçurumun kenarıdır ya cehennemin 7 kat dibi. Bazen "Ölmek " dediğimiz şey en güzel olanıdır. Kurtulmak için, kurtarmak için. Rahat kalmak için. Ama Yaradanın istediği kadar yaşarsın, hayatın istediği kadar değil.

    (E.Y 17 temmuz 2017)

    A.U
  • "Seni Seviyorum" daki o Sen varya ; bende Can demek, Canan demek, Vatan demek, Ekmek demek Aş demek, Ateş demek, Cennet demek, Yangın demek, Aşk demek, Ömür demek Ölüm demek... Sen demek, Sonsuzluk, Ölümsüzlük demek... Yalnızlık demek, Sonu gelmeyecek olan Fırtınalar, Depremler demek...
    Yüreğimi hareket ettiren, düşündüğüm her an kalbime aritmi yaşatan, yakıp kavuran, an an ağlatan, sinirlensem bile hep sevmeme vesile olan, bi türlü silemedigim, kendimi sevmekten alikoyamadigim, sevdasından kaçamadigim, yağmurdan kaçarken tutunduğum firtanisin sen... Sen nesin peki? Sen; Allahın bi lutfu olmalısın, hayatta bana verilen en güzel armağan🎁 ya da. Sen SEVDAM olmasın; Çok uzaklardan, yıllardır dualarla beklediğim, dilediğim onca yol aşıp bana ulaşan.

    A.U
  • Herkesin ki gibi bi hayatım yok. Bu yüzden herkesten biri değilim. Ayrıcalığım, hayatımdan değil. Herkesin sahip olduğundan çok daha kötüsü benim. Ayrıcalığım, ait olduğumdan. Rabbimin bana verdiğinden. Ve ben onu her nereye gidersem gideyim hep sol yanımda taşıyorum. Onunla doğdum ve onunla büyümeye devam ediyorum. Beni bununla kabul etmeyenleri hayatımdan çıkaracak kadar acımasızlaşıyorum. Beni bununla kabul edenleri ise yeryüzünden alıp gökyüzüyle ödüllendiriyorum. Bana "değer"i layık gören her organizmaya hak ettiği şekilde karşılığını veriyorum. Ben istemediğim ama yaşamak zorunda bırakılmış bir hayatın baş karakteri! Hala mücadele ediyorum. Yaşamak adına yaşamıyorum. Herkes gibi beni de bir yaşatan var.

    A.U
  • Yok mu şöyle senelerce komaya sokacak bir şeyler??
    Bıktım artık her şeyden herkesten.
    Nefret ediyorum. Özellikle de ailemden. Öyle baba öyle anne öyle aile olmaz olsun.
    Bittim çöktüm artık !
    Ruhen, manen, aklen, psikolojikmen, bedenen...
    Çöktüm, hasta oldum artık.
    Sinir hastası oldum.
    Kaldıramıyorum artık.
    Dayanamıyorum artık.
    Bende insan gibi yaşamak istiyorum artık.
    Bu nasıl hayat yaa ???
    Allahın bir kulu bile bilmiyor ben ne haldeyim.
    Allah bile çaresizliğimi gördüğü halde, sesimi duyduğu halde, halimi bildiği halde benimle değil, bana yardım etmiyor.
    Nerde umut???
    Nerde insan gibi yaşamak???
    Ölmek bile az gelir bu kahrolası hayata..
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    A.U
  • Bugün bir arkadaşımla karşılaştım. Aslında bu onu 2. görüşüm. Öyle ayak üstü nasılsın ne yapıyorsun gibisinden konuştuk. Ben elindeki telefonu gördüm sonra bi de yüzüğünü falan. Evli olduğunu ilk gördüğümde öğrenmiştim zaten. Şakayla karışık " Kocan zengin herhalde " dedim. O " Yok kız ne zengini " dedi. Sonra elindeki telefonu ve yüzüğü belirterek " Ama telefonla yüzük pırlanta " gibisinden bir şeyler söyledim. O da " Daha bunlar ne ki çok varda ben takmıyorum" dedi. Kocası uzman çavuş. Arkadaşımı tanıdığım kadarıyla, dışardan saf görünen ama çok kurnaz bir kız olduğunu söyleyebilirim. Ki yaptığı evlilikte bunun bariz bir örneği. Bir uzman çavuşla evli olmayı az çok tahmin edebiliyorum. Çünkü benimde 2 tane uzman çavuş sevgilim oldu zamanında. Ve emin olun ki çok parası olması karakterine çok yansıyor. 2 eski sevgilimde de gördüm. Sanıyorlar ki para her şeyi satın alıyor. Öyle bir dünya yok. Eski sevgilim hakkarinin dağlarında elalemin ruslariyla gününü gün gecesini gece ederken ben başına bir şey gelir mi diye korkuyordum. Ne büyük fedakarlık yapıyordum onun için... Ve tabiki de hiç değmediğini gördüm. Gördüğümde de zaten her şey bitmişti 😉
    Sonra aklıma sevdiğim adam geldi. Onunla bu bilgiyi paylaşmayı düşündüm bi an. Bana diyeceklerini de gayet iyi biliyordum. "Keşke sende zengin bir koca bulsan. Aslında sana da öyle bir koca lazım sevgilim" gibisinden şeyler söyleyecekti kesin. Ve buna karşılık içimden şunlar geçti; önemli olan gerçekten zengin bir kocayla evlenmek mi? Yoksa pırlantalar altınlar içinde yaşam sürmek mi? Benim için bunların önemi yok. İyiki de benim sevdiğim adam zengin biri değil. Parasını değilde, kalbini onu sevdiğimi böylelikle daha iyi anlar çünkü. Zengin bir kocam olmasa kaç yazar ki mesele zengin koca bulmak mı? Önemli olan birbirini bulmak değil midir hayatta? Ben sevdiğim adamla tamamlandım. Biz birbirimizin eşiyiz. Parası olmasa ne yazar. Kalbi var sevgisi var. Ve öyle de büyük ki bazen ben bile şaşıp kalıyorum beni sevişine. Öyle güzel ki öyle mükemmel ki daha ne isteyebilirim şu yalan dünyadan... Beni mükemmel bir aşkla koca bir sevgiyle seven mükemmel bir sevgilim var. Daha ne olsun. Hem öyle ki, ben şu an hayatımda neye sahipsem neye benim diyebiliyorsam; nasıl canımın istediğini yiyip içebiliyorsam bu sevdiğim adamın sayesinde. Ben hayatım boyunca 20 TL nin üzerinde para sahibi olmadım. Ta ki sevdiğim adama kadar. Hiçbir zaman da hiçbir sevgilimden özellikle de o uzman çavuş olanlardan 1 kuruş dahi para istemedim, almadım, teklifinin dahi edilmesine müsaade etmedim. İlk defa baba dışında bir erkekten para aldım ve alıyorum. O da sevdiğim adam. Çünkü aramızda hiçbir gizlilik saklılık yok. Eş gibi yaşıyoruz, karı koca gibi. Onunla öylesine mutlu huzurlu ve de rahatım işte. Belki arkadaşım mutsuz olacak belki aldatilacak bilemem ne yaşar ama paranın çok olduğu bir yerde saadet olmaz. Çünkü çok para insanı değiştirir, bozar, doğru yoldan çıkarır. Bi askerle birlikte olmak nedir iyi biliyorum. Hele de öyle uzman çavuşla. En güvenilmeyecek ve de evlenilmeyecek kişilerden uzman çavuşlar. Uzun lafın kısası, fakir diye kimseyi hor görmeyin. Emin olun ki öyle kişiler sevginin kıymetini daha iyi bilir. Çok parası olan insanlar -istisnalar hariç- sevgiden anlamaz. Eşine değer vermez. Gözleri hep dışarıda olur. O yüzden siz siz olun her şeyde 1 değil 10 kez düşünün. Her şeye sahip olmak bile insanı mutlu etmeye yetmiyor. Bazen sahip oldukları bile bir insanın verdiği mutluluğu huzuru veremiyor insana. İşte o yüzden sen sevdiğim adam iyiki varsın iyiki hayatımdasın iyiki benim sevdiğim adamsın (E.Y) 😍 Seni her şeyden çok seviyorum ❤❤❤

    3 Nisan 2019 22.40

    A.U
  • Daha ellerim titreyene kadar senin ellerini tutacağım.. Daha alzeimer olup  herkesi unuturken bi tek seni tanıyacağım.. Daha 80 yaşında pazara gidip bir poşetin bir ucundan sen bir ucundan ben tutacağım.. Daha hastalığımız sağlığımız olacak.. Verdiğimiz sözleri tutacağız.. Yağmurda sırılsıklam olacağız.. Karda birbirimize sarılıp ısınacağız.. Her gittiğimiz yer bize özenecek.. Demem o ki Allahımın bu büyük yazısı tarihe de yazılacak..☺

    (E.Y 8 temmuz 2017 02:38)

    A.U
  • Böyle inanır herkes. Bi ölüm vardır, gelir. Bulur nereye gitsende seni. Görmez belki gözler ve atmaz kalp hiç şüphesiz. Kesilir nefesim. Sadece o son arzumda -ölmeden önce- seni isterim. Azraildir, "ben geldim" demeden beni senden ayıran. Ve o kaderimdir seni benden, beni de senden yok sayan. Bulutlarda küsüp gider o gün. Ve hiçbir yıldız artık "Sen" değildir. Kurtulmuşsundur benden evet. Mezarıma gel ve dua et. Sarılıpta ağlarken sen ve ben sensizliği düşünürüm, o da sensizliktir neden.

    A.U